نیما یوشیج...پدر شعر نو


هنوز زنده ام بی تو....... باورت میشود؟؟؟

㋡بفرمــــا تــو دمـــ در بــده㋡ hala boro paeein ...........................!!!!!!!!!!!!!!bodo ja namoni♥♥

من به اندازه یک ابر دلم میگیرد...!

«من که ازبازترین پنچره بامردم صحبت کردم.حرفی ازجنس زمان نشنیدم.هیچ چشمی عاشقانه به زمین خیره نبود.کسی اردیدن یک باغچه مجذوب نشد.هیچکس زاغچه ای راسریک مزرعه جدی نگرفت.من به اندازه ی یک ابردلم میگیرد!!!»
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد


ضجه ای نیست برووو....!!!

 

 

 

«ضجه ای نیست برو.من ودل طاقت ماندن داریم.من ودل هردو.اسرارزیادی داریم.گاه چون سرو:مغرورمی ایستیم باهم.گاه چون دودیک ترکه خیس.میشکنیم.درفضای پرغم تواگرمیخواهی کمکی نازش کن.تواگرمیخواهی اندکی یادش کن.توولی مات مراغرق یک نازوکمی خواهش کن تاازآن سربرآرم به آسمانی بلندوتو ای زیبایم!آه!اگرتومرایادکنی من ودل تاابدطاقت ماندن داریم»

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

 او خواهد آمد...!

اوخواهدآمد.شوق مرابه سبکبالی قاصدکهاخواهدبرد.آسمان وسعت پروازپرندگانش رابه من خواهدسپرد.هستی ازآن من خواهدشد ومن میدانم درهمین نزدیکی هایی!چشمانم باتمام انتظارش برای تو.ودیدارت باتمام اشتیاق برای من.فقط مرابا خودداشته باش!

 


کسب درآمد

نظرات شما عزیزان:

mehrdad
ساعت1:14---10 تير 1391
slm aziz vaqean jalebe be ham sari bezan age mayel bodi tabadol link konim

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 5 تير 1391برچسب:,ساعت 15:39 توسط arezoo| |


Design By : Susa Theme